sobota, 26 listopada 2016

Recenzja Dotyk Julii

TYTUŁ : Dotyk Julii
AUTOR: Tahereh Mafi 
WYDAWNICTWO : Otwarte 
CYKL : Dotyk Julii
GATUNEK : Literatura młodzieżowa , powieść romantyczna , fantastyka
ILOŚĆ STRON : 336
MOJA OCENA : 9,5 / 10



Długo zastanawiałam się nad przeczytaniem książki ,,Dotyk Julii ''. Zawsze kiedy byłam w bibliotece mignęła mi przed oczami , jednak ja wybierałam coś innego. W końcu się skusiłam i od razu kiedy wróciłam do domu zaczęłam czytać.

Książka opowiada historię nastoletniej Julii Ferrars. Dziewczyna ma niesamowity dar , choć tak naprawdę trochę przerażający , a mianowicie zabójczy dotyk. Kiedyś Julia całkowicie niechcący zabiła małego chłopczyka , lecz nie wiedziała , że posiada niebezpieczną moc. Rodzice dziewczyny zaczęli się jej bać i tak oto Julka całe swoje życie spędziła w domach psychiatrycznych. Okazuje się , że miejsce , w którym przebywa nazywa się Komitet Odnowy. Komitet ten chce wykorzystać moc Julii do złych celów. Jednak Julia zakochuje się w strażniku Adamie , swoim dawnym znajomym ze szkoły. 
Jak potoczy się ta historia ? Czy Julia i Adam będą razem ? Co się stanie z Komitetem Odnowy ?
Tego dowiecie się czytając ,, Dotyk Julii''.

Książka ta jest napisana w niezwykły i delikatny sposób. Szybko i przyjemnie się czyta , a okładka jest po prostu przecudna. Mówi się , że nie ocenia się książki po okładce , ale cóż fabuła i okładka tej książki jest fantastyczna. 
Kontynuacją tej książki jest ,, Sekret Julii '' ,a  następną częścią ,, Dar Julii ''. Obie te książki przeczytałam 
( recenzja wkrótce się pojawi ) .
Podsumowując książka jest naprawdę świetna cała ta trylogia zalicza się do moich ulubionych. Jest tam ciekawa historia , która jest fajną odskocznią od wampirow , wilkołaków itp. Oprócz tego znajduje się tam wątek miłosny. Mimo , że nie jestem wielką fanką miłosnych historii to ta mi się spodobała.
Naprawdę bardzo serdecznie polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz